Thursday 26 March 2009

Adolf

Oke oke het weer zit niet mee: flink natgeregend gisteren en het is ook weer koud buiten. Maar de lentekriebels zijn gebleven. Ik heb een ontzettend leuke nieuwe opdracht and I'm so excited. Ik hou het nog heel even voor me tot ik meer weet maar om het te vieren blaas ik deze oude illustratie even opnieuw tot leven. Nee ik ben geen neo-nazi maar dit is een illustratie uit het kinderboek 'Verhalen van Nederland' van Gijsbert van Es, uit het hoofdstuk Oorlogsland.
Voor zover mijn oudere werk, nu even iets over mijn nieuwe boek.
Volgende week komt het Next Question boek uit:
Hoe sms't een chinees - 100 alledaagse mysteries. Een bundeling van Next Questions uit de NrcNext. Een leuk boekje met leuke vragen en antwoorden. En best wel leuke illustraties van mij.

Zo genoeg reclame gemaakt. Ik ga naar buiten! Ook al is het grijs en waarschijnlijk fris. Ik blijf geloven in het voorjaar.

No comments:

Post a Comment