Saturday 19 September 2009

Zon


Ik zit op mijn balkon en beeld me in dat de zomer nog moet beginnen, dat ik zo nog de hele zomer kan blijven zitten, met mijn krant en mijn koffie.
Er fietste een man voorbij, en hij riep in het spaans naar mijn overbuurvrouw. Zij zwaaide met haar pot verf en riep iets als: Ja die heb ik net gekocht. En hij riep terug, Ciao, fijne dag tot later. Met een donderlach er achteraan, zo'n lach die ik nog kende van Midden Amerika.

De boom voor mijn balkon is langzaam bruin aan het worden, en ja ik zou nog wel een zomer willen, maar ik verheug me ook op herfststormen en winterzon. Het is een prachtige prachtige zomer geweest, en misschien blijf ik de hele winter wel binnen. Mijn huis is er mooi genoeg voor, en mijn keuken lekker geel.

3 comments:

  1. Fuckje naadje, ik zie nu het espresso apparaat pas... Forget about the dishwasher... x

    ReplyDelete
  2. Voor de prijs van een Senseo een espresso-apparaat. Het kan op Marktplaats. (zoek op Francis Francis)

    ReplyDelete
  3. en ik ben blij om te zien dat je ook een Andy in huis hebt. De mijne is net zo kleurrijk en onmisbaar, maar de jouwe ruikt vast frisser.

    ReplyDelete