Tuesday 20 September 2011

Meer kaarten



Vanaf heden maak ik nog meer postkaarten, voor nog een webwinkel in kaarten, en ook regelen ze relatieschenken. Geweldig om te doen, ik heb er nog steeds ontzettend veel plezier in! Kijk eens op hun website: wensplein.nl.
Maar nu is het genoeg geweest voor vandaag: een mooie rit door het park met het paard, en daarna op de VPG Manege geholpen. Wilfried, een van de ruiters heeft me ontzettend aan het lachen gemaakt. Ik help daar al nu 8 jaar, en nog steeds weet hij mijn naam niet. Maar deze keer was hij mijn naam maar een klein beetje vergeten zei hij. "Een ietsiepietsie beetje" schaterde hij. En of het allemaal nog niet genoeg was: ik reed langs een boerderij waar ze zakken appelen gratis weggaven. Moesappelen voor in de taart en om appelmoes van te maken. Wat een geluk. En toen ik thuis kwam lag er ook weer een prachtig t-shirt van LimiTee in de bus. Wat een fijne dag!

No comments:

Post a Comment