Saturday 29 October 2011

Sorry!


Ik ga weer op reis, het duurt nog even maar ik ben toch al druk met de voorbereidingen. Ik werk nog steeds hard aan mijn postkaarten en en ook druk met het ontwerp van een aantal geboorte- en kerstkaartjes. Harstikke leuk. Maar geen tijd meer op te lummelen en te tekenen. Dus het is stil geweest op mijn blog. Sorry daarvoor.

Ook heb ik flink opgeruimd in mijn huis, want het huis verhuur ik deze winter. Bij deze grote najaarschoonmaak kwam ik mijn oude t-shirts tegen. En ik doe ze weg. Ik heb er niet zoveel meer maar zou je zo'n t-shirt willen stuur me dan een mailtje. (info{at}stadsgiraffe.nl) Ze zijn gratis maar de portokosten (2,85) moet jezelf betalen. Stuur me een mailtje en ik stuur je informatie over de maten en kleuren die ik nog heb. Zo hoop ik dan mijn blog-aanwezigheid toch weer een beetje goed te maken! Fijn weekend. Marike.

No comments:

Post a Comment