Friday 9 November 2012

Post


Post, ik kan er enorm blij van worden. Soms rij ik 's avonds laat van mijn werk naar huis en dan kan ik echt hopen dat er leuke post in mijn brievenbus ligt. Ik heb mooie enveloppen thuis liggen uit New Zealand, Guatamala, Mexico, Myanmar, China, Thailand en Canada. Maar tegenwoordig stuurt bijna niemand meer post. Gisterenavond kwam ik thuis en deze envelop lag in de brievenbus. Prachtig! De postzegels zijn zomaar midden op de envelop geplakt. Het zijn er vijf waarvan de grootste wel drie centimeter meet. Op die postzegel staan vijf paarden die in woeste galop over de steppen galopperen. Drie grote stempels met de plaatsnaamaanduiding Kaposv-Cesp. En dan heel klein links in de hoek met een potloodje geschreven, het nummer 30. Wat een prachtexemplaar deze envelop uit Hongarije, van Mihalik. Maar ik ken geen Mihalik en deze brief is in mijn brievenbus terecht gekomen maar bedoeld voor mijn buren op nr. 109. Ik klik over 2 minuten op 'Publiceren' en dan ren ik naar beneden om deze envelop hun brievenbus te stoppen. Want eigenlijk eigenlijk kan het niet, de brief voor iemand anders op je blog zetten. Maar het is werkelijk de mooiste brief die ik in jaren ontvangen heb. Dus stiekem heb ik het toch gedaan.

No comments:

Post a Comment